دوره آموزشی طراحی دکوراسیون داخلی

دوره آموزشی طراحی دکوراسیون داخلی

۱۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۶ کد : ۲۸ تاپ خبر
تعداد بازدید:۶۲۹
در دوره دکوراسیون و طراحی داخلی در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی سمنان می‌آموزیم که چطور به عنوان یک طراح داخلی مطرح شویم و کسب درآمد کنیم.
دوره آموزشی طراحی دکوراسیون داخلی

در دوره دکوراسیون و طراحی داخلی در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی سمنان می‌آموزیم که چطور به عنوان یک طراح داخلی مطرح شویم و کسب درآمد کنیم.

با توجه به استقبال ویژه مخاطبین و علاقمندان رشته های هنری

بیش از ۳۰ سال است که مرکز آموزش جهاد دانشگاهی سمنان، دوره های تخصصی و کاربردی را برگزار می کند.

یکی از رشته های هیجان انگیز و پردرآمد، رشته ی دکوراسیون و طراحی داخلی است که یک فرایند هنری برای تزیین فضای داخلی ساختمان بشمار میرود. برای یک طراحی داخلی زیبا باید به همه عناصر موجود در محیط اهمیت داد و یک چشم انداز با به کارگیری رنگ های متنوع و وسایل گوناگون به وجود آورد.

اگر در این صفحه حضور دارید، یعنی می‌خواهید تصمیم بزرگی بگیرید. برای تصمیم بزرگ گرفتن می بایستی اطلاعات کافی داشته باشید. ما این مطالب را برای شما آماده کردیم تا با اطمینان خاطر برای شرکت در دوره دکوراسیون داخلی تصمیم بگیرید.

به دلیل روی آوردن بسیاری از افراد به متخصصین طراحی داخلی با تجربه، این صنعت به یکی از رشته های بسیار پرطرفدار و پر درآمد تبدیل شده است.

طراحی داخلی بنا بر تعریف علمی، هنر و علم ارتقا درون یک فضا و محیط به حساب می‌آید که هدف از آن ایجاد یک محیط بر پایه سلامت روحی و زیبایی شناختی سازه‌ای است که در آن افرادی زندگی خواهند کرد.

طراحی داخلی در اصطلاح کلی یک حرفه چند منظوره است که توسعه ذهنی، برنامه ریزی، ایجاد و تولید، بازرسی و نظارت عمومی، ارتباط با مالکان و ساخت و ساز را در خود جای داده است.

طراح داخلی نیز به کسی گفته می‌شود که در این مسیر وظایف تحقیق، برنامه ریزی، هماهنگی و مدیریت آن پروژه را بر عهده دارد.

لازمه ی موفقیت در رشته طراحی داخلی، شرکت در کلاس های آموزش دکوراسیون داخلی برای پیشرفت در این صنعت خلاقانه و پردرآمد و البته مطالعه فراوان است.

برای ورود به طراحی داخلی، علاوه بر دید خلاقانه که برای پیش برد پروژه ها نیاز است، باید درک عمیقی از وظایف ِمرتبط با ابجاد یک فضای مطلوب در محیط داشته باشد.

بازار کار رشته دکوراسیون و طراحی داخلی:

طراحی داخلی یک رشته انعطاف پذیر است و زمینه های فعالیت در این حرفه بسیار گسترده و متنوع می باشد.

استخدام طراح داخلی به شکلهای مختلفی امکان پذیر است. طراح داخلی می تواند در شرکت های مشاوره طراحی کار کند. همچنین می تواند به صورت مستقل کارکرده و یا به صورت پروژه ای با شرکت های طراحی قرارداد ببندد. در صورت داشتن تجربه بیشتر می تواند به کارهایی مانند طراحی صحنه تئاتر، طراحی نمایشگاه ها، پروژه های طراحی بزرگ مثل طراحی داخلی مجتمع های بازرگانی یا اقامتگاه های توریستی بپردازد. و یا در پروژه های کوچکی مثل تزیینات داخلی یک منزل فعالیت کند. همچنین به دلیل کمبود اساتید معماری داخلی در دانشگاه های کشور، افراد علاقه مند به تدریس می توانند با ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، جذب دانشگاه ها شوند.

دکوراسیون و طراحی داخلی، به عنوان رشته ای مطرح می شود که علاوه بر طراحی فضای داخلی خانه، فضاهای دیگری همچون، طراحی ویترین مغازه ها و فروشگاه ها، طراحی فضای داخلی هتل ها، طرحی فضای عمومی همچون ایستگاه های اتوبوس و متروها، طراحی محیط های اداری و … را نیز در برمی گیرد و اهمیت این رشته را چندین برابر می کند.

چگونه به عنوان طراح داخلی، وارد بازار کار شویم؟

در ابتدا به دلیل فراگیری اطلاعات تئوری و عملی این رشته، باید دوره ی آموزشی را در رابطه با دکوراسیون داخلی بیابید که هم سطح علمی ارائه شده به هنرجویان در سطح قابل قبول و رو به رشدی باشد و هم مدرک معتبر که قابل ترجمه باشد را در انتهای دوره به دانشجو ارائه دهد.

بعد از کسب این دوره آکادمیک، لازم است با یک شرکت معماری داخلی با عنوان کارآموز شروع به همکاری کنید و از این طریق در کنار کسب درآمد، به کسب مهارت و تجربه نیز بپردازد و پس از مدتی فعالیت در این صنعت، می توانید از شهرت و تخصص خود دراین رشته برای راه اندازی یک کسب و کار مستقل استفاده نمایید.

میزان درآمد

صنعت طراحی داخلی از درآمد بی مرزی برخوردار است. به این صورت که در ابتدای ورود به این رشته ممکن است با یک شرکت طراحی داخلی شروع به همکاری کنید و در کنار کسب درآمد به کسب مهارت و تجربه هم بپردازید. اما پس از مدتی فعالیت می توانید از شهرت و تخصص خود در این رشته برای راه اندازی یک کسب و کار مستقل استفاده کنید.

میزان درآمد و حقوق یک معمار داخلی بر اساس توانایی ها و قابلیت های هر شخص متفاوت می باشد. قابل ذکر است که معماران داخلی که به صورت پروژه ای، طراحی را به عهده می گیرند، درآمد های بسیار بالاتری دارند.

آیا این دوره ها متناسب با نیاز هنرجویان و بازار کار رشته دکوراسیون و طراحی داخلی است؟

تمامی سرفصل های ارائه شده توسط مرکز آموزش جهاد دانشگاهی سمنان به صورت تخصصی با نگرش کارآفرینی برای هنرجویان می باشد.

مخاطبان: کسانی که علاقمند به رشته دکوراسیون و طراحی داخلی و کسب درآمد از آن به عنوان شغل اصلی (یا شغل دوم) هستند.

نحوه برگزاری: این دوره به صورت حضوری برگزار می گردد.

محل برگزاری: سمنان- خیابان طالقانی، بالاتر ازمیدان ارگ، نبش خیابان شهید خواجوی، مرکز آموزش جهاد دانشگاهی سمنان

دکوراسیون و طراحی داخلی به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

با توجه به گسترده بودن و روبه رشد بودنِ فضای شغلی این رشته که در بالا به آن اشاره شد، طراحی داخلی به افرادی که به دنبال پیدا کردن یک مسیر شغلی با پتانسیل بالا هستند و قصد دارند به کسب درامد قابل توجهی برسند، یک گزینه منحصر به فرد محسوب میشود.

چرا مرکز آموزش جهاد دانشگاهی سمنان؟

مرکز آموزش جهاد دانشگاهی سمنان توجه به آموزش همراه با ساخت، خلق فضای گفتمانی، توجه و ترویج و غنای علمی دانش بینا رشته ای، شناخت تئوری و مبانی نظری معماری و تکیه بر خلاقیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از دیگر تمرکز های مرکز آموزش جهاد دانشگاهی سمنان در پروسه آموزش این است که هنرجویان علاوه بر فراگیری اطلاعات و مهارت های مربوطه در این رشته، توانایی کار با مواد و متریال های مورد نیاز را نیز فرا بگیرند که به این علت، کارگاه های کار با فلز و چوب را در ترم آخر دانشجویان گذاشته است تا هنرجویان تجربه ی این امر را نیز فرا بگیرند.

مرکز هنر با سابقه ای چندین ساله، وجود اساتید با سابقه در این امر قصد در تربیت هنرجویانی حاذق دارد که در پایان دوره با فراگیری اطلاعات و تجربیات، وارد بازار کار شوند و ثمره ی تلاش خود را در این حیطه نظاره گر باشند.

ما در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی سمنان با داشتن سالها تجربه از جزیی ترین تا مهمترین نکات این رشته ی پولساز را آموزش می دهیم و هنرجویان عزیز را برای ورود به بازار کار جذاب دکوراسیون و طراحی داخلی آماده می کنیم.

با شرکت در دوره دکوراسیون و طراحی داخلی مرکز آموزش جهاد دانشگاهی سمنان چه مطالبی می آموزیم؟

۶۸۰ ساعت کارگاه آموزش تخصصی و کاربردی مرتبط با دکوراسیون و طراحی داخلی و متناسب با بازار کار که شامل جدول زیر می باشد:

‌‌‌‌‌‌ewrfew.jpg‌‌‌‌‌‌‌

آیا این دوره متناسب با نیاز هنرجویان و بازار کار رشته دکوراسیون و طراحی داخلی است؟

با کسب تجربیات سالها آموزش در این رشته تغییرات ارزشمندی ارائه کردیم که مطمئنیم این دوره حتی از دوره های قبل نیز کاربردی تر خواهد بود. به مدت مجموعاً ۶۸۰ ساعت در کنار یکدیگر تمامی سرفصل ها و محتویات آموزشی مورد نیاز بازار کار رشته دکوراسیون و طراحی داخلی ارائه شده، به طوری که در پایان این دوره خواهید توانست به عنوان یک طراح داخلی حرفه ای، فعالیت خود را در این زمینه شروع کنید.

هزینه دوره:

هزینه ی ترم اول این دوره ۳ میلیون و ۸۰ هزار تومان برای ۱۲۰ ساعت آموزشی و چهار درس می باشد که نفرات اول ثبت نام با بیست درصد تخفیف و فقط ۲ میلیون و ۴۶۴ هزار تومان می توانند ثبت نام کنند.

البته بهتره به جای هزینه بگوییم مبلغ سرمایه گذاری و دوم اینکه از شما می خواهیم ببینید که به ازای این مبلغ چه چیزی به دست می آورید؟ بسیاری از شرکت کنندگان وجه پرداختی خود را در طول دوره به دست آورده اند (نمونه کار های هنرجویان در این باره صادق است.)

کجا میتوانید سرمایه گذاری را پیدا کنید که چنین بازگشت سرمایه (سودی) داشته باشد؟ البته مطمئن هستیم که شما با فراگرفتن مطالب این دوره و کسب موفقیت در موقعیتهای کاری می توانید چندین برابر این هزینه را به دست آورید و لذت شما از زندگی چندین برابر خواهد شد.

مدرک قابل ترجمه:

به هنرجویان این دوره، پس از پایان ترم ششم، گواهینامه معتبر و قابل ترجمه رسمی جهاد دانشگاهی سمنان اعطا خواهد شد.

پیش نیاز دوره دکوراسیون و طراحی داخلی چیست؟

از آن‌جایی که در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی سمنان آموز‌ش‌ها به صورت کاربردی و از پایه است، شما نیاز به هیچ پیش نیازی برای گذراندن دوره نخواهید داشت، فقط کافیه تمایل به یادگیری داشته باشید، چرا که محتوای آموزشی مناسب، امکانات لازم و در نهایت اساتید توانمند را برای موفقیت شما فراهم کردیم و بنای تمام آموزش ها بر آن است که هنرجویان برای اولین بار در حال یادگیری این هنر هستند.

آیا از طریق دکوراسیون و طراحی داخلی می توان به کسب درآمد رسید؟

تمامی سرفصل های ارائه شده در دوره جامع آموزش دکوراسیون و طراحی داخلی مرکز آموزش جهاد دانشگاهی سمنان، علاوه بر تخصصی و به روز بودن، کاملاً مطابق با نیازهای بازار کار طراحی شده، از این رو شرکت در این دوره می تواند نردبانی باشد که هنرجویان را از آموزش به بازار کار می رساند.

روش ثبت نام و پرداخت هزینه دوره جامع دکوراسیون و طراحی داخلی:

سریع ترین و ساده ترین روش، ثبت نام و پرداخت آنلاین می باشد؛ که از طریق سایت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی سمنان قابل دسترسی می باشد.

همچنین ثبت نام به صورت حضوری و تلفنی هم امکان پذیر می باشد.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید حتماً با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۳۳۳۳۷۰۰۰ و ۳۳۳۲۷۲۵۹ دفترثبت نام: آقای واعظی

مرکز آموزش جهاد دانشگاهی سمنان، محیطی است برای آموزش‌های تخصصی و کاربردی رشته های هنری

اگر دوست دارید از این دوره و دهها دوره مشابه دیگر بهره مند شوید، کافی است در سایت معاونت آموزشی هاد دانشگاهی سمنان عضو شوید.

‌‌‌


( ۵ )

نظر شما :